fbpx

- En musikkskole for livet!

Superinstruktørene - siden 2006

  • 200 000 gjennomførte enetimer
  • 600 avholdte seminarer 
  • 15 000 skriftlige elevevalueringer 
  • Mer enn 99 % gjennomføring av avtalte timer - 13 år på rad!
  • NPS-score på 60 på siste brukerundersøkelse.


Vil du at barnet ditt skal lære seg å spille gitar? Noen av oss er født for å sette takten, da kan trommer være mer riktig. Eller kanskje du tenker å spille piano er en udødelig gave å gi videre til neste generasjon? Noen vil helst blåse i alt, og da finnes det også flotte alternativer: tverrfløyte, trompet, trombone, saksofon eller klarinett.

Uansett hva som frister er musikk en viktig del av det å være til. Og det er en uvurderlig gave å gi til barna sine. Mestrer vi et instrument lærer vi å glede oss selv og andre samtidig. Det tilfører noe ekstra i hverdagen, og til de mer spesielle anledningene.

For noen er gleden ved å oppdage et nytt instrument kortvarig. Mange barn finner motivasjon til å spille så lenge det er gøy og de selv ser framgang. Det er når det blir vanskelig å finne den motivasjonen inne i seg selv at det blir viktig å ha en engasjert Superinstruktør ved din side.

Super betyr svært bra, svært fin, helt topp! Det er der vi skal være. Vi gjør mer enn å lære bort et instrument. Vi er med å forme unge liv.

Mennesker trenger å mislykkes, reise seg og prøve igjen. Det er slik livet er. Er det en arena vi ofte får utfordringer med dette, så er når vi skal lære å spille et instrument. Skal barn fortsette med et instrument etter at de har kommet i puberteten, trenger de å ha blitt gode på det i løpet av årene før. Derfor går vi inn i undervisningssituasjonene med ekte omsorg, hånd i hånd med en metodikk vi vet virker.

Superverdier

1. Kvalitet (brilliance in the basics)
På alle områder streber vi etter kvalitet. Dette inkluderer, men er ikke begrenset til, punktlighet, kundeservice og undervisning.

2. Inspirerende undervisning 
Vi ønsker å gjøre en forskjell i menneskers liv.

3. Ekte forbindelser
Vi søker ekte tilstedeværelse når vi møter våre elever. Vi ønsker å være engasjerte og til stede for hver enkelt elev, og skape en støttende og motiverende læringsopplevelse. For noen barn kan enetimen med oss være de eneste minuttene med alenetid de har med en voksen den uken. 

4. Effektiv kommunikasjon
Hver Superinstruktør er ansvarlig for effektiv kommunikasjon. Det betyr å bli forstått av personen vi prøver å kommunisere med. Dette gjelder på enetimene, i meldingene vi sender ut, og i samspill med elever, korpsledere og familier. Alle henvendelser vi mottar fra foreldre eller elever skal besvares innen rimelig tid.

5. Innovasjon og progresjon
Vi tror på kontinuerlig utforskning av kreativitet og læring, og bruker innovasjon i undervisning og kartlegging av elever. Vi søker alltid etter nye måter å inspirere og berike elevenes musikalske reise.

Superinstruktørene underviser i områdene rundt de største norske byene. Vi vil gi barn og unge en fin og givende hobby de kan holde på med i mange år. Vi gjør det gøy å spille – både på øving og i mellom slagene.

Les daglig leder Stian Larssens bloggpost om egenøving og viktigheten av "de små dryppene."

Vi skjønner at det kan være vanskelig å få tidsklemma til å gå opp. Vi vil gjerne å være en fleksibel musikkskole som passer inn i familiens hverdag. Derfor tilbyr vi blant annet hjemmeundervisning for de som ønsker dette. Da får familien et stoppested mindre på lista, og mer ro i hverdagen.

Vi har samlet erfarne og positive instruktører, som lærer bort et håndverk de er stolte av. Vår oppskrift? Forsøke å knekke koden mellom lek og krav. Slik gir vi elevene våre både mestringsfølelse, spilleglede og selvtillit!

Høres det supert ut? Send oss en melding på 46633587, så svarer vi superraskt!