om oss
Superinstruktørene siden 2006:
- 150 000 gjennomførte enetimer
- 500 avholdte seminarer
- 14 000 skriftlige elevevalueringer
- 140 000 sendte sms
- Mer enn 99 % gjennomføring av avtalte timer - ti år på rad!
"It takes a village to raise a child", lyder et beskrivende gammelt ordtak. Hos oss i Superinstruktørene er det sentralt når vi samler flinke og positive instruktører med undervisningserfaring. Daglig leder Stian Larssen sier at grunntanken bak Superinstruktørene er at han ønsker å finne de instruktørene han selv vil ha spilletime hos, og som han gjerne skulle sendt sine barn til. Hos oss er ikke det viktigste at du som instruktør kan spille kjempefort, eller at du spiller med de aller hippeste og kuleste artistene. Vi søker vel så mye etter superkvalitetene som ligger på innsiden av instruktørene.
Vi skal sammen jobbe for at elevene våre får en fin og givende hobby de kan holde på med, gjerne i mange år, men vi kan ikke forvente at elevene skal bli utøvende musikere. Likevel er vi ikke redde for å stille krav. Elevene kommer til spilletimen for å lære, og om det ikke øves mellom enetimene, kaster eleven 80-90 % av progresjonen ut av vinduet. Og det vil vi ikke. Når vi balanser krav med moro på spilletimene, får vi elever som opplever mestringsfølelse og mestringsglede.
Les daglig leder Stian Larssens bloggpost om egenøving og viktigheten av "de små dryppene."
Superinstruktørene har en erfaren fulltidsadministrasjon som gjør at du som kunde vil nyte godt av profesjonell oppfølging både pr epost, telefon og sms. Likevel står vi ikke stille. Hvert eneste år å løfter nivået på egen undervisning og egen administrasjon. Vi evaluerer og justerer. Vi prøver igjen. Ved å tweeke her og justere der blir vi ca 5 % bedre hvert skoleår. Alle som har lest litt om renters rente vet hva dette betyr på sikt. Hvert eneste år løfter vi i Superinstruktørene nivået på egen undervisning og egen administrasjon. Vi lever i en verden hvor stillstand betyr tilbakegang og tilbakegang betyr død. Ved gjøre kundereisen litt enklere og litt bedre for hvert år merker vi det på kundelojaliteten.